# Gebruikersreacties Newsgrabber.nl Usenet Provider

Gebruikersreacties

Bent U benieuwd naar reacties van gebruikers? Of bent U een gebruiker en wilt U laten weten wat U van de service van Newsgrabber vind?  We geven hier de plaats en de mogelijkheid om dat te doen.
De mogelijkheid om te reageren is uitsluitend voor gebruikers en niet aan mensen die geen account hebben.

Blijf svp wel bij het onderwerp, ga niet schrijven van ‘die en die is beter of goedkoper’.  
Gebruik deze pagina niet als klachtenformulier of mogelijkheid tot het stellen van vragen en dergelijke. Hiervoor kunt U terecht op de Support Desk (te bereiken via de menuoptie Support). U krijgt hier geen antwoord op dit soort reacties.
Hou het wel netjes want berichten waarvan wij vinden dat ze niet geschikt zijn zullen niet worden geplaatst  en bij verkeerd taalgebruik of andere zaken die niet door de beugel kunnen (zoals racisme e.d.) zullen wij tot verwijdering van de reactie of zelfs van de gebruiker overgaan.

Alle reacties zullen eerst door een moderator worden goedgekeurd.

Beoordelingen | Newsgrabber

Gemiddelde score 9.5, Aanbevolen door 100%, Totaal aantal beoordelingen 184

Ben al jaren zeer tevreden over Newsgrabber.
Posted: October 23, 2017, 12:30 pm
Top
Posted: September 19, 2017, 6:10 pm
9
Posted: June 8, 2017, 11:47 pm
Newsgrabber heeft een heel goed support team. Ze reageren snel en hebben altijd een oplossing! TOP!
Posted: May 21, 2017, 11:38 am
goede snelle reactie op vragen
Posted: May 20, 2017, 11:28 am
Posted: May 9, 2017, 1:58 pm
100 % reliable. with a maximum speed. i never had a single problem.
Posted: April 6, 2017, 9:34 am
Prima service
Posted: March 23, 2017, 4:34 pm
Geen, alles is al prima in orde.
Posted: March 17, 2017, 7:47 am
Betrouwbaar zou iedereen aanraden
Posted: March 8, 2017, 12:25 pm

{ 69 comments }

sean 28 oktober 2013 om 19:19

hallo, ik heb een probleem ik krijg een foutmelding van spotnet . (931)
wat kan ik hieraan doen?

mvg

Reactie NewsGrabber: Voor support gaat u naar de supportwebsite.
Ga naar https://www.newsgrabber.nl/support en maak een ticket aan.

Martin de Koning 18 september 2013 om 14:39

Op 5 Setember heb ik mijn acount verlengd met 3maanden 60MB.Nu heb ik inmiddels mijn snelheid verhoogt bij mijn Provider naar 120 MB.Mijn vraag is of ik tussentijds mijn acount kan aanpassen ook naar 120 MB,of moet ik wachten tot 5 November.

Gaarne een reactie,
Met vriendelijk groet,
Martin de Koning

Reactie NewsGrabber: Dat kan voor de einddatum maar dat moet via de supportwebsite worden aangevraagd.
Ga naar https://www.newsgrabber.nl/support en dien een ticket in

Niels 8 juni 2013 om 21:56

Sinds een aantal maanden heb ik deze, en tot nu toe vind ik dit de beste en heb meerdere aanbieders gehad.

Bart 7 juni 2013 om 00:13

Het ziet er naar uit dat ik een klant wordt :)
Ik ga eerst een maandje proeven en als alles op wieletjes loopt ( of MB’s :D ) dan ga ik een jaar pakken :)
Ik heb een snelheid van 50MB/s van mijn leverancier.
Welk pakket raden jullie aan ?
Het is best mogelijk dat ik er op 2 computers gebruik van maak, dus er mogen wel wat connecties inzitten voor de snelheid hoog te houden.
Bij mijn vorige leverancier had ik een max download van 4MB/s op 8 connecties denk ik.
Graag had ik deze op 4MB gehouden, of sneller.

Mvg, Bart

Reactie NewsGrabber: met een ISP snelheid van 50 mbit kunt U kiezen voor het 60mbit account. maximale snelheid en 40 connecties ter beschikking. uw huidige 30mbit abonnement benut uw verbinding voor de helft en heeft max 30 connecties.

frans 27 mei 2013 om 11:20

Graag mijn oordeel over newsGrabber: Perfecte newsserver ! na jaren div andere severs gehad te hebben. Is mijn oordeel er is geen betere ! Reeds 14 maanden of langer dit niet bijgehouden als klant van hun nogmaals Perfect. De mails die je hun stuurt, en antwoord die je terug krijgt zijn zeer Snel !, wat een Service. Mijn dank gaat graag Naar RENE deze man is werkelijk een steunpilaar
en een must voor het bedrijf MVG : Frans

Ben 23 maart 2013 om 14:57

De beste usenet provider die er is. Snelle service & Super Support!

Ruud Pot 21 februari 2013 om 13:51

Vorige week betaald voor de 60MB jaartje vooruit. Netjes via mijn username en inlog. Wacht nu al 1 week. Geld is al lang afgeschreven en mijn inloggegevens zijn geblokkeerd. Lekker is dat als je ook geen contact krijgt met newsgrabber. Geen reclameplaatje,

reactie Newsgrabber: U heeft betaald via een bankoverschrijving en zoals duidelijk vermeld duurt dit 2 tot 8 werkdagen. en afgeschreven van uw rekening betekend niet automatisch dat het op onze rekening staat. bij U heeft het helaas 7 (5 werkdagen) dagen geduurd en contact maken gaat 24 uur per dag, 7 dagen in de week als U maar gebruikt maakt van onze supportsite https://www.newsgrabber.nl/support

lexmo 18 januari 2013 om 11:21

ik ben ook goed tevreden over newsgrabber.alleen inderdaad,de laatse weken kan ik ook geen films meer downloaden die 1 of 2 dagen oud zijn.soms een paar uur oud.heel jammer.

Antwoord Newsgrabber : Lees hieronder aub het stukje over de NTD’s

Rosebud07 15 januari 2013 om 20:02

Had voorheen eweka en ben nieuw bij newsgrabber. Heb het 60mbits genomen. Hoeveel max connecties kan ik aangeven bij Grabit?

Antwoord Newsgrabber : te lezen in de FAQ maar bij 60Mbit/s is het max 40 maar advies is 32.

Sephiroth 12 januari 2013 om 08:53

Ben een zeer lange klant en zeer tevreden over newsgrabber.

Keep up the good work :)

Regards,
Seph.

Michel 11 januari 2013 om 15:45

Het is me hier altijd goed bevallen, maar sinds een tijdje veel series en films niet meer te downloaden. Helaas dus op zoek naar een news provider die niet toegeeft aan Brein.’

Antwoord NewsGrabber : NTD’s of Notice And Takedowns worden niet gedaan door BREIN maar door de filmmaatschappijen en televisiemaatschappijen. Newsgrabber heeft nog geen enkel bestand verwijderd maar door het peeren dat usenetproviders onderling doen (gegevensuitwisseling) kan het dus voorkomen dat ook bij ons de bestanden niet te vinden zijn.

Steffan 7 januari 2013 om 18:35

Hallo,

Wat is buiten de 900 dagen download retentie bij Newsgrabber de header retentie? Dus de retentie voor de spots in spotnet?

Mvg. Steffan

Antwoord NewsGrabber : de header retentie is 365 dagen. het kan wel voorkomen dat als je overschakeld van een andere provider of net begint met spotnet dat de database aan kortere historie laaat zien. kijk op het forum van Spotnet hoe je dat kan aanpassen.

hendrik 3 januari 2013 om 11:23

zeer tevreden niet te duur download supersnel ben al 1 jaar lid bevalt mij wel.

1 januari storing is nu weer opgelost alles werkt weer naar behoren.

groeten hendrik.

Wijnand 24 december 2012 om 00:07

Hallo Grabbers,

ik ben al jaren Eweka gebruiker en niet echt ontevreden. maar hoor en lees veel goeds over Newsgrabber,
vandaar dit schrijven.
Dus om te kijken of Newsgrabber mij over kan halen de overstap te maken en van mij misschien een G(r)abber kan maken vanaf 2013.
Ik kijk uit naar een reactie en een leuk aanbod van één van de teamleden van Newsgrabber.

Met vriendelijke groet Wijnand
Ps. eventuele reactie mag naar mijn E.mail

Wjuster 20 november 2012 om 10:56

Zelf per ongeluk een betaling twee maal gedaan, waardoor 2 accounts. Een mailtje naar de support afdeling en keurig binnen een uur reactie terug.
Het geld wat ik teveel had overgemaakt is direct terug gestort !
Super service !!!!

kcracy 7 november 2012 om 21:11

Ben nu bijna een jaar onderdak bij newsgrabber en ik kan maar in een woord zeggen SUPERRRR….
ik heb meerdere payservers gehad maar deze bevalt me uitstekend goed service,snelheid en retentie is zoals beloofd dus echt een aanrader kortom een tevreden downloader.

Joop 7 november 2012 om 16:30

Hallo,

Na jaren payserver Eweka te hebben gebruikt overgestapt naar Newsgrabber. In een woord perfect,na overmaking via Ideal en na het ontvangen van een mail van Newsgrabber was ik 5 minuten later aan het downloaden. Ik heb gekozen voor Extreme 60 mb en ik gebruik Ziggo als provider.
Echt een aanrader!!!!!

Met vriendelijke groet Joop

admin 4 juli 2012 om 20:44

tijdens een lopend abonnement kan niet van snelheid gewisseld worden. na het aflopen van het huidige abo komen alle paketten weer beschikbaar. wilt U toch tussentijds overstappen moet U dit via een supportticket aangeven en zal er een bedrag bijbetaald moeten worden.

Rokit 28 juni 2012 om 12:47

Hallo,

Bevalt mij zeer goed…ik heb nu een regular 30 Mbits snelheid…maar wil nu een maand de extreme 60 Mbits proberen…maar als ik wil verlengen krijg ik alleen maar de keuze uit 30Mbits snelheid….

Hoe pas ik dit aan ?

b.v.d. voor de info
Rokit

Comments on this entry are closed.

|Algemene Voorwaarden | Disclaimer | AUP | Privacy Beleid | Notice and Take Down |